miercuri, 23 ianuarie 2008

Cuvinte despre tine

Te agiti iar. Probabil ca te-a cuprins acea senzatie ce de fiecare data iti spune ca trebuie sa faci ceva, sa spui ceva. Insa, ti-e oarecum frica de ceea ce urmeaza sa primesti inapoi, si ma lasi sa vad asta. Te gandesti la ce este si la ce-ar putea fi... in acelasi timp si parca nu stii ce sa alegi. Pana la urma ai ales ce trebuia...crede-ma pe cuvant!

Iubesti viata dar inca nu ai invatat sa profiti de ea. Mai incearca si pana la urma o sa reusesti!

Deseori privesti in sufletul meu si vezi ca ma doare. Te straduiesti sa ma faci sa rad, sa uit si... intotdeauna castigi! Ma calmezi de fiecare data cand vorbim noaptea, tu ma ajuti sa nu ma simt niciodata singura. Iubesti lumea mea si asta imi place. La fel cum imi palce cand ma privesti de parca as fi unica fiinta din jurul tau, cand faci o poza si te gandesti la mine, cand ma suni pentru ca ti-e dor de de vocea mea.

Ramai asa cum esti, pentru ca eu voi avea mereu nevoie de un prieten ca tine. Restul cuvintelor nu isi mai au rostul.

9 comentarii:

andrei cavassi spunea...

ce poza?

Anna spunea...

@ andrei cred ca te referi la poza de pe blogul tau, de la textul "Punct si virgula intre 2 amintiri"

andrei cavassi spunea...

da si mie imi place poza aia.ahhhhaa sa inteleg ca iti place poza dar postul nu?:-"

Anna spunea...

@ andrei
ba da imi palce, dar poza mi-a atras atentia prima oara :D cred k astea trebuia sa le discutam pe blogul tau nu pe al meu :P

andrei cavassi spunea...

blogul meu
poti sa scrii sus acolo pe x box.;)

Anna spunea...

:D

Anonim spunea...

frumos :) imi place

Anna spunea...

@ Maria
Da... asa a zis si persoana la care se refera acest post :P

Anonim spunea...

si mai spui ca nu te pricepi la filosofie..:))) m-ai ametzit