miercuri, 20 februarie 2008

Bambooiste vs Fratelliste

Eticheta de clubberitza nu o pot avea toate fetele care merg in club... asta e clar. Numai o anumita categorie de personaje feminine se incadreaza in standardele ce le confera acest titlu.
Sa luam spre exemplu 2 cluburi la moda: Bamboo si Fratelli. Daca nu sti ce se poarta in materie de haine, machiaje, bautura sau alte fitze... faci o vizita celor 2 temple si te pui in tema.

Bamboo
Aici geanta se poarta pe mana dreapta, la incheietura ei..... nicodata pe umar. Este absolut necesara o pereche de pantofi stralucitori indiferent daca acesta stralucire vine de la paiete, sclipici, lac.... orice este vizibil de la 20 de m distanta este permis. Tinuta de preferabil sa fie de la Cata... asta ca sa obtii o masa buna. Sa nu cumva sa te abati de la reguli pentru ca altfel poti sa fi ignorata chiar si de barman....
Bambooista nu uita niciodata sa preia pozitia corecta a buzelor inca din parcare si anume cea de parca ar fi baut botoxul ala, si nu si l-ar fi injectat (vezi donsoara Albu)


Fratelli
Aceeasi regula de mai devreme cu geanta, numai ca de data asta, mana cu tot cu degete trebuie sa fie indreptata in sus... tactica pe care fratellista o foloseste cand vrea sa fie vazuta, chiar si atunci cand are 1,58 cu tot cu tocuri, sau cand pur si simplu vrea sa fie sigura ca este destul loc in jur pentru ea si geanta ei. O fratellista autentica nu uita sa faca turul localului de cel putin 3 ori... asta ca nu cumva sa o rateze careva. Si da.... nu danseaza... (poate doar bataie putin picioarele).... aceasta activitate ar fi mult prea inutila... se strica parul, se scurge machiajul sau poate chair plezneste rochia.

Pentru ambele genuri tot ceea ce conteaza este sa le faca pe celelalte sa se simta nesemnificative. Si daca tot se intreaba barbatii de ce femeile se duc mereu la baie cate 2... rapsunsul este simplu. Una isi face nevoile... iar alta tine de sase ca sa nu apara pe neasteptate vreo rivala. Competitia este stransa si are loc weekend de weekend, (nu se fac pariuri...inca)

Nu uita! Cuvinte precum Prada, Audi, ski in Ischgl, Armani, plaja in Barbados, Sirroco, Dolce, Bentley sunt absolut obligaorii de la intrare pana la iesire. De fapt ele reprezinta cea mai importanta parte a unei seri reusite in aceste locuri.

23 comentarii:

Anonim spunea...

fuck them alla

ionut.m spunea...

Si pana la urma totul se rezuma la a purta o tinuta cu accesoriile aferente si a defila pe muzica unor cuvinte obligatorii, sau fetele mai au si alte indeletniciri?(inafara de cazurile cand merg la toilette, of course)

Annie spunea...

Foarte misto si realist scris.:)
p.s. ionut.m: Sigur, mai merg in scopul de a agata baieti care sa le poata sustine din punct de vedere financiar. Sau isi flutura disponibilitatea spre a fi agatate.

Marcel spunea...

Mi-e putin sila de amandoua, chiar daca printre ele se mai amesteca si oameni care nu vor decat sa simta bine intr-o seara...

Ana St. spunea...

hate bambo...bleah...si gossip too :))...sunt anti =))

KamZara spunea...

Regulile astea nu se aplica si la mersul in Mall?:P

si-ce-daca spunea...

am si cateva intrebari..
decolteul cum sa fie?
fustitza cat de scurta?
parul ondulat sau lins?
la ce inaltime sa fie nasul?
de mana cu prietenul sau singurica?

Anna spunea...

@ baghy
neh .. viatza ar fi plictisitoare fara ele

@ ionut.m
Cu siguranta ca au... dar mi s-a spus sa nu mai scriu texte lungi :D asa k...

@ annie
Merci ;;)

@ Marcel
dar sa sti k si ele se simt bine... in felul lor :)

@ Pocket
Acolo la Gossip... alta poveste

@ Kamzara
Da.. si imi aduc aminte de prima mea stire scrisa cu moda la mall... daca gasesc materialul prin arhive o sa-l pun aici sa-l vezi :)

@ si-ce-daca
Decolteu adanc
la moda sunt rochitzele acum... iar lungimea kam 2 degete dupa posterior :D
atat placa cat si bigudiurile sunt OK.. am vazut chiar tipe cu partea de dedesupt a parului intinsa, iar calota ondulata :D
asta cu nasul depinde de circumstante
cu prietenul bogat si la fel de fitzos... sau dak nu are sigur isi gaseste unul akolo :)

nikosita spunea...

adiCA (nu pun virgula) Kristalu nu mai e fashinable? oh....ce am rahat.. ma simt de pe vremea lu Henry al 8lea :))

Bianca H. spunea...

m-ai amuzat cu ce ai postat...pai da ai dreptate dar vreau sa iti spun ca am fost si m-am imbracat foarte lejer, in tricou si blugi...dar nici ca ma mai duc...muzica nu e pe gustul meu si ma scarbesc fittele de acolo

Annie spunea...

Apropo, pe primul loc la capitolul cluburi de fitze este acum BELLAGIO.

Garfield spunea...

:)) imi aminteste de un post al lui mihai morar.. jurnalul lui poponet:))
adevarul e ca se poarta snobismul vara asta (si nu numai vara).... asa ca cine vrea sa fie trendy-flendy e bine sa dea o tura pe unde ai zis tu sa ia "lectii"... :)

si zicea cineva de mall... da, acolo insa se vede ca se exerseaza doar... campionatul se joaca in cluburile de fitze... :)

Andrei spunea...

e un stil de viata... diferit... unii se imbraca frumos.. si merg in club... unii se inarmeaza cu diverse si merg pe stadioane.. unii isi pun cravata si apar la tv,.. unii se relaxeaza cu o carte buna... altii vad comedii... lista continua...

Elisa spunea...

Fetele care se duc la Fratelli si Bamboo sunt la fel de proaste ca servirea de acolo, dar mai ieftine decat preturile...

Anna spunea...

@ nikosita
Da i-a trecut vremea

@ white shadow
ma bucur de fiecare data cand aud ca ii fac pe oameni sa zambeasca :)

@ annie
Stay sa vezic e o sa fie in Pasha

@ andrei
Ai dreptate aici :)

@ rozana
:)))

Alex spunea...

'neata ! pai in primul rand eu sunt alt alex :) ... asta ca sa evitam confuziile... cat despre fite si ale alea... eu acum am aflat ca Fratelli e un club :))
Deci parerea mea cred ca se subintelege... frumos scris si dragalasa ideea... acum ma duc sa fac o baie si ma bag la un Bamboo... care se mai baga ? =))Yeak...
Weekend placut !

Viorel Mocanu spunea...

Niciodată nu m-am simţit bine în bombele alea.

Asta probabil fiindcă nu-mi place să mestec pe Bentley-uri printre dinţii de aur.

Am fost acolo doar prima oară, să văd cum e, şi la evenimente care n-au nici o treabă cu specificul localului.

Anna spunea...

@ alex
pai ar cam trebui sa recuperezi :D

@ Viorel
Prin ce cluburi iesi? K sa putem face o comparatie :D

Viorel Mocanu spunea...

Sunt foarte puţine care au reuşit să mă fidelizeze. Şi în general totul e contextual.

Dacă am poftă să zac sub un Jack şi să ascult rock, mă îngrop în The Jack.

Dacă am chef de-o narghilea bună şi de relaş oriental, Krishnaa se numeşte seara respectivă.

Dacă mi-e poftă de-un ceai şi de intimitate într-o discuţie savuroasă, mă duceam la Cafenescu (pe vremea când mai era), şi acum mă duc la Cotroceni sau la Vasiliada.

Dacă am chef de dat din fund şi ţopăială, depinde de stilul de muzică în care mă regăsesc în fiecare seară. Cert e că de cele mai multe ori mă trezesc prin Oldies sau Clocks.

Îmi place să descopăr locuri noi, să le simt şi să le ordonez după felul cum mă fac să mă simt. Şi mai am multe de văzut, asta e cert.

Anna spunea...

@ Viorel
Ar trebui sa-mi fie rusine k nu am fost la nici unul dintre aceste localuri :D

Viorel Mocanu spunea...

La câte sunt în Bucureşti, nu e cazul să mergi chiar până acolo.

Depinde ce gusturi ai.

Plus că e timp de toate, inclusiv de explorări.

Când mergem? :))

Anna spunea...

Atunci cand ne hotaram :)))

Anonim spunea...

o singura asemanare intre cele doua categorii: 99,99% fac ce stiu ele mai bine: o sug la domni generosi cu burta si chelie!